Wednesday 16 April 2008

Paprikás csirke és Póker

Most egy képes beszámoló következik kommentekkel tarkítva.

Szombat este egy kicsit lazultunk itt a Puzzle-WG-ben.




















Sarah nagyon szereti a magyaros, fűszeres, paprikás ételeket és előző hétvégén sajnos csak két főre főztem... Azért Lizi biztos kárpótolta más magyar finomsággal.

Minden esetre megbeszéltük, hogy következő hétvégén négyünkre főzök. Igy is lett, reggel bevásárlás, Herdöpfeli (krumpli swiitzerdüütschül), bor, saláta, csirke.



























Már a főzés is nagyon jó hangulatban folyt, hangulatvilágítás, mécsesek, virágok, minden ami egy meghitt hétvégi házi vacsorához szükségeltetik.



























Vacsora után cigiszünet és Póóóóker :-)

































Balázs próbált varázsolni, hátha nekünk kedvez a szerencse. A csajok is beszálltak a hókuszpókuszba, de én is keményen küzdöttem a győzelemért. Ennek érdekében még a Queent is segítségül hívtuk, hogy adja elő jól ismert motivációs dalát.







































Végül megnyertem az első kört, majdnem eltemetett a "sok" zseton.

























Második körre már a csajok is bekeményítettek, nem volt kegyelem. Fogamhoz vertem az utlso két garasomat is. Gyorsan kiestünk a Lizivel. Nem jött be macsó kabalánkba vetett hit és a sok ima :-(






















Végül kegyetlen küzdelem folyt le Balász és Sarah között, egyik sem hagyta magát. De hát, ez szerencsejáték, nem egy jól megtervezett algoritmus.


































No comments: